- 0246-228.114
- 0246-228.159
Transparenta decizionala
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GR
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link
- Publicatie privind delimitarea si numerotarea sectiilor de votare pentru Presedintele Romaniei 2019 Vizualizare
- Anunt nr. 3548 din 22.07.2019 privind aducere la cunostiinta proiectul din dispozitia nr. 169 din 22.07.2019: click aici
- Dispozitie nr. 169 din 22.07.2019 privind convocare CL Gogosari: click aici
- Proiect de hotarare nr. 06 din 22.07.2019 privind virare de credite si modificare lista de investitii: click aici
- FIŞA DE MONITORIZARE PLAM rev (3) la data de 31 decembrie 2015: click aici
- Stadiul proiectelor la nivel de judeţ incluse în Portofoliul de proiecte al Planului Naţional de Acţiune pentru Protecţia Mediului: click aici
- Situatia proiectelor de mediu la data de 31.12.2015: click aici
- Stadiul proiectelor propuse pentru Planul Naţional de Acţiune pentru Protecţia Mediului (revizuit 2011) care au fost redirecţionate către PLAM (rev. 3)- Judeţul Giurgiu – Ianuarie 2015: click aici
- Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2015: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2015: click aici
In temeiul art.7 din Legea nr.52/2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata, Primaria comunei Gogosari supune dezbaterii publice acest proiect de hotarare.
Orice persoana interesata este invitata sa depuna in scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotarare, la secretariatul Primariei, in perioada cuprinsa intre 01-20 noiembrie 2014.
Documentatia privind proiectul de hotarare pot fi studiate si la avizierul Primariei comunei Gogosari, pentru mai multe detalii: click aici
In acest context am estimate un numar de 1750 ore care cuprind toate lucrarile din planul de actiune, urmand a fi repartizate pe aceste lucrari.
Precizez, faptul ca, in cursul anului aceste ore pot sa varieze in functie de numarul de beneficiari, deoarece uni se suspend, alti inceteaza.
Fata de cele aratate mai sus va rog sa analizati si sa dispuneti modificarea Planului de muncă anual privind lucrările de interes pentru beneficiarii Legii nr.416/2001.: click aici
ANEXA la HCL nr.3/27.01.2012 privind aprobarea Planului de munca anual privind lucrarile de interes pentru beneficiarii Legii nr.416/2001, in anul 2012: click aici
Subsemnatul, DAIA DĂNUŢ, primar al comunei Gogoşari judeţul Giurgiu, avand in vedere Referatul de legalitate nr.2132/28.06.2012, emis de Institutia Prefectului, prin care ne solicita modificarea anexei la Hotararea nr.4/2012, privind aprobarea Planului de paza al comunei Gogosari pe anul 2012, respectiv CAP II « Dispozitivul de paza » in conformitate cu Legea nr.333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
In conformitate cu prevederile art.18, alin.4, din Legea nr.333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, modificata de Legea nr.9/2007, care prevede : „Modalităţile de efectuare a pazei în mediul rural se stabilesc prin hotărâre a consiliului local, după consultarea prealabilă a locuitorilor, în formele prevăzute de lege”.
(5) „Plata serviciilor de pază în mediul rural, precum şi procurarea de echipamente de protecţie, însemne şi mijloace de apărare sau utilitare, necesare bunei executări a serviciului de pază, se asigură din bugetul local. Pentru plata serviciilor de pază, consiliile locale pot institui taxe speciale, conform legii”.
Fata de cele aratate mai sus va rog sa analizati si sa dispuneti modificarea Planului de paza si modalitatea de plata a persoanelor care vor face de paza in comuna.: click aici