0246-228.114
0246-228.159
primaria.gogosari@yahoo.com
Prima pagină
Despre institutie
Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Primar
Viceprimar
Secretar general
Consiliul Local
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
Programe si strategii
Rapoarte și studii
Rapoarte
Studii
Informatii de interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara)
Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
Documentele privind execuția contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Declaratii de avere
Declaratii de interese
Declaratii de interese personale
Comisia paritară
Protecția datelor cu caracter personal
Transparenta decizionala
Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
Dezbateri publice
Consultări interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Ședințe publice / Anunțuri / Minute
Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Integritatea instituțională
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul Oficial Local
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa/mass-media
Programul de functionare al institutiei
Program de audiente
Petitii
Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
Plan anual de actiune privind serviciile sociale
Prima pagină
Contact
Comunicate de Presa
Programul de functionare al institutiei
Audiente
Petitii
Acte Necesare
Adrese Utile
Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
Despre institutie
Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Primar
Viceprimar
Secretar general
Consiliul Local
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
Institutii subordonate
Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
Programe si strategii
Agricultura
Parteneri
Proiecte Investitionale
Strategia de dezvoltare
Strategia nationala anticoruptie
Turism
Rapoarte și studii
Rapoarte
Studii
Cultura locala
Album Foto
Educatie
Evenimente
Prezentare Locala
Sarbatori Locale
Informatii de interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Responsabil Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Reclamatie administrativa
Documente publice
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara)
Venituri Salariale
Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
Indicatori buget local
Cont unic amenzi
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
Documentele privind execuția contractelor
Achizitii prin SEAP-SICAP
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Declaratii de avere
Declaratii de interese
Declaratii de interese personale
Comisia paritară
Protecția datelor cu caracter personal
Asistenta sociala
Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GR
Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
Alocatie pentru sustinerea familiei
Legea nr. 448/2006
Plan anual de actiune privind serviciile sociale
POAD
Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
Tichete de gradinita
Venit minim de incluziune
Violenta in familie
Alegeri locale
Amenajament pastoral
Anunturi
Anunturi colective
Anunturi – vanzare teren
Vanzare teren 2014
Vanzare teren 2015
Coronavirus – COVID 19
Informatii de mediu
Integrare Europeana
Legea Infrastructurii ANCOM
Stare Civila
Taxe si impozite locale
Atestate Producator
Registrul agricol si Fond funciar
Dispozitii
Sedinte Consiliul Local
Hotărâri de C.L.
Proiecte de HCL
Dispozitii convocare sedinta
Procese verbale sedinta
Minute sedinta
Urbanism
Autorizatii Construire
Autorizatii de functionare
Certificate Urbanism
Cadastru
Plan urbanistic general
Nomenclator stradal
Aparat Specializare
Rapoarte Anuale
Situatii de urgenta / SVSU
Fisa serviciului
Interventii
Masuri preventive
Multimedia
Pesta Porcina Africana
Planificarea controalelor preventive
Planificarea exercitiilor
Planul de pregatire
Recrutare personal
Registrul istoric
Transparenta decizionala
Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
Dezbateri publice
Consultări interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Ședințe publice / Anunțuri / Minute
Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Integritatea instituțională
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Prima pagină
Despre institutie
▾
Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
Conducere
▾
Lista persoanelor din conducere
▾
Primar
Viceprimar
Secretar general
Consiliul Local
Agenda conducerii
Organizare
▾
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
▾
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
Programe si strategii
Rapoarte și studii
▾
Rapoarte
Studii
Informatii de interes public
▾
Solicitare informatii. Legislatie
▾
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget
▾
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara)
Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
▾
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
Documentele privind execuția contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
▾
Declaratii de avere
Declaratii de interese
Declaratii de interese personale
Comisia paritară
Protecția datelor cu caracter personal
Transparenta decizionala
▾
Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
Dezbateri publice
Consultări interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Ședințe publice / Anunțuri / Minute
Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Integritatea instituțională
▾
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul Oficial Local
Contact
▾
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa/mass-media
Programul de functionare al institutiei
Program de audiente
Petitii
Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018